lørdag 11. juni 2011

Takk til Blafre!

 
Blafre feiret at de vant prisen Startknappen og det feiret de med festuke i nettbutikken. Denne ene uken la de ut metervare i nettbutikken, de selges vanligvis bare i butikken på Ekeberg. Siden jeg bor langt unna Ekeberg benyttet jeg anledningen til å bestille litt stoff som skal bli puter og gardiner i dukkestuen en gang i fremtiden.


Bestillingen ble sendt og i det jeg betalte og fikk bekreftelse, så jeg at det var salg på en del andre varer også. Bestilte dermed noen pakker doble kort og sendte en bestilling til. Noen dager senere ringte de fra Blafre. Siden jeg hadde bestilt i to omganger var jeg belastet for porto to ganger selv om de kom til å sende det i en leveranse. Så den hyggelige damen i andre enden spurte om det var noe annet til ca 90 kroner jeg kunne tenke meg? Ved å legge til et lerretsbilde kom vi opp i riktig pris og jeg var allerede veldig fornøyd med det jeg ser på som ekstra god service!


Da pakken kom lå det i tillegg med en goodie bag i anledning festuken med notisblokk, klistremerker og en søt button. Morsomt! Og stoffet var pakket inn så pent i separate pakker at jeg nesten ikke hadde råd til å åpne dem for å se selve stoffet.


Jeg setter pris på å handle der jeg får god service, blir sett som kunde og der den totale handleopplevelsen blir god. Det fikk jeg så absolutt hos Blafre og de har iallefall sikret seg meg som trofast kunde!

Blafre har både nettbutikk, blogg og egen side på facebook.

God lørdag til alle lesere!

Ingen kommentarer: