mandag 12. juli 2010

Award!





Jeg har fått en award av Hegemor fra bloggen Skogly Nordre. Tusen takk! :) Jeg skal altså fortelle 7 ting om meg selv.


  1. Jeg elsker å være gift og vite at fremtiden mest sannsynlig kommer til å være på Kaulum gård med min kjære mann. Det er trygghet det!
  2. Tidlige morgener med god tid til å kose meg med dagens første kaffekopp og lese aviser er undervurdert. Desverre har jeg gått fra å være A-menneske til å bli mer og mer B-menneske så jeg sover altfor ofte over disse fine morgenstundene. Allikvel, de jeg har lever jeg lenge på.
  3. En hver dårlig dag kan reddes med musikken til Tre små kinesere som er mine absolutte favoritter.Nå har jeg sjelden dager jeg vil kalle dårlige, men kanskje det er fordi favorittmusikken alltid er tilgjengelig og kan snu en dårlig følelse til en bra så fort at jeg husker det som en bra dag?
  4. Jeg er vimsete og klønete og det fører til mange morsomme situasjoner og mye latter. Denne egenskapen fungerer også veldig bra som en livredder ut av pinlige situasjoner. Man kommer langt med et smil og glimt i øyet. 
  5. Mener klimaendringene er menneskeskapt og at vi bør gjøre mer for å redusere omfanget av skadene vi allerede har påført vår kjære jordklode. Ingenting gjør meg så sint og frustrert som miljøkriminalitet og arrogante holdninger til klima og miljø.
  6. Liker best å kjøre bil barbent.
  7. Syns alltid at "denne tiden av året" er den vakreste! Og alle årstidene har jo noe fint med seg og det fine med Norge er de stadige forandringene i lys, flora og temperatur. 
Det er sikkert mange andre ting jeg kunne fortalt om meg selv, men dette var en god blanding av store og små ting som tilsammen er meg.


Sender awarden videre til blogger jeg koser meg med:

Fargesirkelen: en interniørblogg full av farge og gode ideer og løsninger.

Trines hus og hage fordi hun bor i i huset, og er personen bak hagen jeg så ofte syklet forbi som student. Jeg storkoser meg med å endelig " ta en titt bak gjerdet".

Working with the Karen people
Line Ramstad jobber med karenfolket på grensa mellom Burma og Thailand. Hun gjør en viktig innsats og skrive gode innlegg om livet og utfordringene kan by på.

Ingen kommentarer: